fredag 21. mai 2010

skrivebordet







Heisann
Da var det dette skrivebordet,jeg skal prøve å gi nytt liv til.
Møbelet har i sin tid vært et flott skrivebord på et kontor i byen,men etter en vinter ute i bakgården fikk den hard medfart. Det er selvsagt lenge siden... i den tiden dette ble sett på som gammel rask. Er veldig glad jeg får muligheten til å gjøre noe med skrivebordet,men er litt usikker på om jeg skal gjøre det lett og male det eller om jeg skal pusse det ned og prøve å få det tilbake i den stilen det opprinnelig hadde.
Har et veldig fint overskap som hører til skrivebordet...
Gleder meg til jeg kommer så langt at vi kan ta det i bruk igjen,som det herlige smykkeskrinet det er.
Legger ut bilder når jeg blir enig med meg selv om hva som skal gjøres.
gleder meg allerede.
Klem fra

1 kommentar:

  1. Åh,det skrivebordet så flott ut! Jeg ville prøvd å få pusset det ned til det orginale utgangspunktet. Ikke no er så flott som gamle møbler! MEN hvis det ikke blir no bra resultat så har su i allefall gjort godt grunnarbeid for å male det i en fin farge.

    Lykke til! Gleder meg til å se resultatet.

    Klem Madelén

    SvarSlett