søndag 22. august 2010

Bryggejentene








Nå har jeg og min svigersøster,Elisabeth registrert vår berift. I slutten av oktober starter vi opp butikk på brygga i Ersfjordbotn,ca 25 minutter fra Tromsø sentrum. Varene vi skal ha er lokalmat,klær og interiør. Det vil bli innslag av gammelt og nytt. Våre kunder vil og kunne sette seg ned å kose seg med deilig kaffe og fersk kake.

Nå setter vi igang med oppussing av lokalet vi skal være i. Er så spennende og artig å holde på med dette. En drøm som går i oppfyllelse og ikke minst rett i nærheten av våre hjem.

Gå gjerne inn på facebook og bli med på vår side. Da får du oppdatering på alt nytt som skjer den kommende tiden. Søk opp bryggejentene og trykk på liker. :-)

Har begynt å bestille varer og fikk for litt siden første forsendelse. Det var en spesiell følelse og en bekreftelse på at vi snart er igang.
Bildene er av de første produktene. Det lukter helt fantastisk av bademuffinsene som inneholder melk og honning. Og de er veldig dekorative å ha på badet på et lite fat.
Badebombene er en sikker vinner for alle barn som har tilgang til badekar. Vannet får en flott farge og i kjernen av kulen er det en svamp de kan leke med i vannet. Min gutt på 4 år er hektet... :-) Badebombene får du kjøpt i 6-pakning eller enkeltvis.
Fikk og tilsendt en prøve på badekrem. En liten kule med tørkede roseblader som løser seg sakte opp i vann og gjør huden silkemyk...veldig populær fikk vi høre...kanskje det er noe å ha i butikken...
Ha en riktig deilig kveld. Jeg storkoser meg for tiden og har kriblinger i magen på alt det spennende vi nå går i møte.
Klem fra

1 kommentar:

  1. hei trude.gratulere så mye med nyåpnet butikk..skikkeli friskt gjort å gi ersfjorden et nytt liv..kommer innom neste gang jeg er på besøk hos foreldran mine..klemmer fra åshild

    SvarSlett