torsdag 24. juni 2010

Og vinneren er...


God kveld.


Da har jeg trekt vinneren av min give away.

Og håper dette faller i smak.

Det er en herlig liten paiform fra miljøgården, som f.eks er perfekt å ta med når man skal på grilling i sommer. Og et par hvite grytekluter jeg har heklet.


Og vinneren er Barbro fra Barbros lille verden. Gratulerer. Send meg en mail med adressen din,så får du en koselig sommerhilsen i posten om noen dager. :-)


Nå blir det lite blogging på meg. Skal ha full fokus på familien og aktiviteter i ferien.


God sommer alle sammen!
Varm sommerklem fra

5 kommentarer:

  1. juuuhuuuu, tusen takk! hurra :)
    *stort glis*
    første gang jeg vinner giveway, og så fine ting! og jeg elsker å lage pai på sommern :) perfekt!
    ser ikke mailadr noe sted, så her er min: barbro.gullvag@gmail.com
    så kan jo du sende meg en mail ;)
    klem fra Barbro

    SvarSlett
  2. Knallfin premie!
    Ja det blei kjempefint på rommet til Johanne,men veeeeldig tomt i stua..huff du vet no mæ :-)

    Muss og klem!

    SvarSlett
  3. Du er ikke den eneste som har trukket give away...bare synd jeg ikke rakk å delta på din! Ta en titt på min trekning da, så håper jeg du blir glad:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til den heldig vinneren!
    Kjempeflott premie :)

    Ønsker deg en herlig sommerferie med familien din!

    Klem

    SvarSlett
  5. Utfordring inne hos meg til deg ♥

    SvarSlett